Jaunumi
Centrs POGA meklē klientu administratoru
Publicēts: 09.03.2021.
Rehabilitācijas centrs POGA meklē mīļu administratoru darbā ar klientiem.
No Tevis sagaidām rūpes un mīlestību pret centra klientiem, viņu vecākiem un kolēģiem.
Prasības
- Draudzīgu, laipnu un pieklājīgu attieksmi pret rehabilitācijas centra apmeklētājiem;
- Prasmi rast risinājumu nestandarta un krīzes situācijās;
- Labas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
- Ļoti labas datorprasmes (Word, Excel). Pieredze darbā ar grāmatvedības programmu Tildes Jumis un/ vai Smart Medical tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Spēja veikt darbu patstāvīgi, organizēt darba izpildi noteiktā termiņā, uzņemties iniciatīvu;
- Teicamas latviešu, labas krievu valodas zināšanas. Angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
- Darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Vēlmi palīdzēt un sniegt atbalstu centra apmeklētājiem.
Pienākumi:
- Maiņu darbs rehabilitācijas centra POGA reģistratūrā;
- Klientu uzņemšana un apkalpošana;
- Atbildēšana uz ienākošajiem zvaniem un e-pastiem, pierakstu veikšana pie centra speciālistiem;
- Darbs ar biroja tehniku;
- Ienākošās un izejošās korespondences aprites nodrošināšana;
- Tīrības un kārtības uzturēšana reģistratūrā;
- Biroja organizatorisko un saimniecisko darbu organizēšana;
- Klientu un sadarbības partneru uzņemšana centrā POGA.
Piedāvājam:
- nepilnu darba laiku (2-3 dienas nedēļā no plkst. 07:30 līdz 18:30) vietā, kur bērnus un vecākus saprot, un mīl;
- komfortablus darba apstākļus;
- konkurētspējīgu atalgojumu, no 1000 EUR bruto, sociālās garantijas;
- darbu draudzīgā, izpalīdzīgā un uz izaugsmi orientētā komandā.
Atrodamies Rīgā, Sēlpils ielā 2c. Pieteikšanās sūtot CV un motivācijas vēstuli uz e-pastu: