Jaunumi

Centrs POGA meklē klientu administratoru

Publicēts: 09.03.2021.

Rehabilitācijas centrs POGA meklē mīļu administratoru darbā ar klientiem.

No Tevis sagaidām rūpes un mīlestību pret centra klientiem, viņu vecākiem un kolēģiem.

Prasības 

  • Draudzīgu, laipnu un pieklājīgu attieksmi pret rehabilitācijas centra apmeklētājiem;
  • Prasmi rast risinājumu nestandarta un krīzes situācijās;
  • Labas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
  • Ļoti labas datorprasmes (Word, Excel). Pieredze darbā ar grāmatvedības programmu Tildes Jumis un/ vai  Smart Medical tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • Spēja veikt darbu patstāvīgi, organizēt darba izpildi noteiktā termiņā, uzņemties iniciatīvu;
  • Teicamas latviešu, labas krievu valodas zināšanas. Angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
  • Darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • Vēlmi palīdzēt un sniegt atbalstu centra apmeklētājiem.

Pienākumi:

  • Maiņu darbs rehabilitācijas centra POGA reģistratūrā;
  • Klientu uzņemšana un apkalpošana;
  • Atbildēšana uz ienākošajiem zvaniem un e-pastiem, pierakstu veikšana pie centra speciālistiem;
  • Darbs ar biroja tehniku;
  • Ienākošās un izejošās korespondences aprites nodrošināšana;
  • Tīrības un kārtības uzturēšana reģistratūrā;
  • Biroja organizatorisko un saimniecisko darbu organizēšana;
  • Klientu un sadarbības partneru uzņemšana centrā POGA.

Piedāvājam:

  • nepilnu darba laiku (2-3 dienas nedēļā no plkst. 07:30 līdz 18:30) vietā, kur bērnus un vecākus saprot, un mīl;
  • komfortablus darba apstākļus;
  • konkurētspējīgu atalgojumu, no 1000 EUR bruto, sociālās garantijas;
  • darbu draudzīgā, izpalīdzīgā un uz izaugsmi orientētā komandā.

Atrodamies Rīgā, Sēlpils ielā 2c. Pieteikšanās sūtot CV un motivācijas vēstuli uz e-pastu: